Παλιότερα αρκούσε μία επιχείρηση ή ένα brand να διατηρεί μία απλή παρουσία σε κάποιο από τα social media. Σήμερα, η διαμόρφωση μίας στρατηγικής social media marketing είναι θέμα επιβίωσης κάθε επιχείρησης στο online τοπίο.
Ο αριθμός των χρηστών απογειώνεται.
Η σημασία της αλληλεπίδρασης τους με ένα brand στα social media παίζει καθοριστικό ρόλο στο engagement τους με αυτό.
Οι προσδοκίες των χρηστών για την εξυπηρέτησή τους μέσα από τα social media ανεβάζουν τον πήχη.
Η έκθεση της επιχείρησής σας σε δημόσια σχόλια και η επίδραση των social media στη φήμη της είναι μία καθημερινή μάχη.
Η αμεσότητα της επικοινωνίας αποτελεί πρόκληση.
Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται.
Κι όλα αυτά σε ένα περιβάλλον και ένα σύνολο κανόνων που αλλάζει με ρυθμούς που δύσκολα μπορεί να παρακολουθεί μία επιχείρηση χωρίς την εξειδικευμένη γνώση ενός ειδικού.